MISTERI TERLERAI !! AKHIRNYA SUAMI DAN BUDAK FORM 3 TERSEBUT DITAHAN POLIS!!! INI PUNCANYA..


''Alhamdulillah suami saya sudah ditahan reman polis,'' kata Nurul Hidayu berkongsi berita gembira di laman media sosial Facebook.

Berita viral sepasang suami isteri yang telah tular di Facebok mengenai seorang suami bernama Kasiren melakukan hubungan seksual dengan seorang pelajar wanita bernama Khaety akhirnya dicium oleh pihak polis selepas ibu pelajar berkenaan membuat laporan kepada pihak polis atas tuduhan merogol budak di bawah umur.

Kedua-duanya telah ditahan semalam oleh kepolisian IPD Seri Alam. Dalam masa yang sama, Khaty dan Mohamad Kasiren telah mengaku melakukan hubungan seks di bilik tidur rumah mereka manakala Nurul pula dipanggil untuk diambil keterangan.

“Dia tidak mengaku anak kami hasil dari perkongsian hidup kami selama 4 tahun. Dia tuduh aku berzina dengan lelaki lain. Kau kata aku fitnah sekarang Allah tunjukkan kebenarannya,”.kata Nurul.

Nurul juga turut mengucapkan terima kasih kepada semua yang memberi sokongan moral terhadapnya serta mengikuti perkembangan kesnya di laman media sosial.



Sumber asal: eberita.org 

0 Response to "MISTERI TERLERAI !! AKHIRNYA SUAMI DAN BUDAK FORM 3 TERSEBUT DITAHAN POLIS!!! INI PUNCANYA.."

Post a Comment